Автор карты: D4rkEnergy Жанр: Tower Defense (Cooperative). Версия: 3.0 от 27.11.08. Язык: Английский. Кол-во игроков: До 8. Поддержка компьютера: Нет. Размер: 128x128. Ландшафт: Ашенваль.
Перед вами карта типа Tower Defense / TD от 27.11.08. На мой взгляд, просто отличная TD в которой имеется: множество волн монстров(могу ошибиться, но вроде бы 50), десятки башен с улучшением, отличный баланс, модельки из Наруто. Играть нужно восьмером, но можно и с удовольствием поиграть в одиночку. Всем кто любит Наруто и TD, советую скачать и попробывать, модельки сделаны неплохо. Удачи!
Очень интересная карточка в двойной категории Tower Defense/Hero Team Survival, на которой соревнуются две команды West Castle и East Castle, кто дольше продержится под натиском наступающих монстров. Портал, в который собственно и должны пройти наступающие, находиться в центре вашего замка, за двумя воротами. Вокруг, по периметру, стоят четыре большие башни, на коих вам и вашим союзникам дана возможность строить свои оборонительные вышки. Места маловато, но в этом то и интерес. Прорвавшиеся монстры вынужденны ломать ворота, а у вас есть возможность укреплять их и ремонтировать. Очень интересно исполнена возможность управления камерой. Вообще на этой карте много разного рода приятных мелочей, доставляющих большое удовольствие во время игры. И хотя карта рассчитана на игру двух команд 4х4, в неё вполне и с интересом можно сыграть и одному.
A nicely designed team surivival tower defense with lots of different creep abilities. It features Leaders which can actually level up from the kills of your towers and learn abilities, interesting and interactive boss battles as well as a special "Multiple Wave Race Mode", its not the easiest tower defense out there but it sure is beatable on all 4 difficulties. There are a lot more features implanted like income, bounty sharing, tower upgrades, unique towers, special traps, castle gates and so on.
This map is protected. _____________________________ Changelog V1.01:
Bugs: Cooldown for champions fixed, you can now challenge a champion every 5 seconds. Multiple Wave Race: Last boss will spawn now. Spawning Round 51 bug fixed. Teleporting units (Round 9, Crypt Lord) are able to teleport through a closed castle gate now. Illusions in round 21 will not drain lifes any more. Rounds after bosses now always spawn 4 seconds after the last boss died, or after a maximum time. Might will not be autocasted on magic towers any longer.
Balacing: Champions now cost only 500 gold. Let's Rock: Rounds now spawn only 20 instead of 25 creeps. Kamikaze Copters are easier now. Last boss has more hitpoints but moves significantly slower. The Crypt Lord has a new ability. The Defender of the Empire has a new ability. Healing Wards (Round 6) are stronger now but attackable. Doomed only affects units of the same player, not all Mountain Giants in range. Healers heal slightly more now. Ballistas Critical Strike average damage reduced. Roaster Trap reduces the enemies armor now by 15 instead of 25. Shredder Tower Chance to gain reputation increased. Assassin bonus now reduces the traps chance to be discovered by 90%. Merchants Bribe mana cost reduced. Teleport Tower now has a real instant kill chance. Traps chance to be discovered was increased. Tower bonus now only works on every players main (biggest) tower.
Misc: If one castle looses the other one can continue playing and will not automatically win the game. Champion levels can now be checked by selecting the challenged champion. Dark Summoners Minions now have a jump ability to fly over short distances. Removed the old Bounty Hunter tower. New tower: Headhunter (Special: High Damage). New possible Headhunter upgrades: - Bounty Hunter (Special: Berserk). - Trapper (Special: Ensnare). All towers will face the direction of their target when attacking. Optimized various abilities. Added Hotkeys to the difficulty and game mode selection.
Достаточно интересная карта от 18.10.2008 года, в категории Maul/TD на девять игроков. Нестандартные модельки нападающих нейтралов, приличное количество башен с улучшениями.
Uploaded: 03:11, 9th Aug 2008 Last Updated: 20:47, 18th Oct 2008 Keywords: Naruto, maul, Naruto Maul, Shippuuden, Naruto Maul Shippuuden Type: Tower (Defense / TD / Maul / Wars) Category: Miscellanous / Other Map Size: 96x96 Playable Map Size: 84x84 Suggested Players: Full House Tileset: Sunken Ruins
Интересная и сложная одновременно TD карта. Количество игроков от одного до восьми. 8 рас, 191 башня, (все башни с подробным описанием, атака, скорость атаки, дистанция и т.д), 50 волн атакующих. Карта с обновлениями от 29.09.2008 года.
This TD map offers survivor or team mode with up to 8 players having their own creeps, 8 races with totally 191 structures, a few special towers, 50 waves of creatures and 4 difficulties from easy to very hard.
Races are: WoW, Outland Alliance, Demons, Scourge, Nature, Goblins, Tamer (Creeps) and Underworld (new 0.96)
Solo Mode: -Every player plays his own difficult and creep waves
"Team" Mode: -Same difficult for every player and all players have to finish the current wave -It's not a real team mode but maybe a better choice if you are playing with friends ->no real team mode because every one still has his own way but you can help each other and send gold
Difficulties: -Easy: 85%hp, 35 lives, 90% sell -Normal: 90%hp, 25 lives, 75% sell -Hard: 95%hp, 10 lives (+5 in team mode), 50% sell -Very Hard: 100%hp, 5 lives (+5 in team mode), 25% sell
---Patches--- ---0.96--- -Underworld race has been added. You can pick them by choosing the Underworld Ambassador -Used custom model: DemonTower by HappyTauren -known issue: while Royal Warden or Dalia are using the Shadow Soul you can not build or upgrade the Nightlord. just wait until the metamorph is over (maybe someone knows a way to solve that)
-every worker has a stack of "Tower Displacers" now. If you use the item it will create a summoning pedestal which has the size of a tower. the pedestal can "summon" a tower to regain the build spot of the tower without selling it.
-added some summoning spells to autocast
-1 new "secret"
-a few little balance changes
-memory leak fixes (but i think there is still memory leak which will be needed to fix)
---0.95a--- -fixed the spawn bug for player 8 (pink) - thanks to frozenfenrir -archmage special tower still has the manaregaura but it does nothing and will be soon replaced by something else
-lose and win cinematics can also be seen in solo mode ->new win cinematic
-reworked map balance, i think it's more difficult on all modes now -changed easy values to 35 lives from 50 and sell to 90% from 100% and mob hp from 80% to 85%
-a lot of towers got slightly changed to fit the new balance. some towers got new abilities. -Kil'jaeden and Nature worker start with a special tower like Tamer now. Nature tower has an attack so build it next to the way -implemented 2 "secrets"
-many small changes and fixes
Next to come: -dynamic difficult setting and more balancing (goal for 0.97) -maybe a new race (done)
Comments about balance, gameplay, bugs and typos are still needed. Map is not protected.
EVIL2LIVE - это далеко нестандартная карта в стиле Tower Defence на WarCraft 3. Отличия от других карт такого же типа заметны сразу. Очень качественно и продумано сделана каждая деталь в карте, большое количество строителей, башен, юнитов, хороший баланс. Существуют много различных путей построения башен, от бессмысленных лабиринтов - до сложных стратегических расстроений. Определитесь с одним их 4-х уровней сложности для комфортного прохождения. Множество команд управления игровым процессом очень пригодятся вам.
В новой версии .03 основные изменения коснулись игрового баланса, и были учтены все пожелания людей, которые высказались о карте.
Список изменения версии .03
Неплохие изменения в балансе; Управление стрелками изначально отключено; Время "Экрана смерти" (показывается, когда игроки теряют жизни) уменьшено; Изменена система выбора сложности; Исправлены мелкие недочёты.
Русифиуирована и подкатана под игру для одного. Убраны летающие монстры, увеличено количество жизней. Вобщем не материтесь я довольно долго работал и это мой 2ой опыт с картами
Tropical Towerwars интересная карта в которой нужно играть друг против друга, посылая противникам монстров, и строя башни отбиваться в свою очередь от их атак. Всё это лучше делать командами 3х3. Качайте, будет интересно.
Основное отличие этой ТД от других - здесь нет последнего фронта - "ворот", на которые можно поставить профи-игроков, здесь каждый проход и есть "ворота", так что если в команде есть чел, вообще не шарящий в ТД, то это будет гибельно для всей команды. В остальном ТД продуманная и сбалансированная. Мне лично нравится.